Subject: C-391/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 17:03:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/242
Kohtuasja number: C-391/24
Vastuse kuupäev: 26.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: järelevalve alla määratud isik; kohtuotsuste tunnustamine ja
täitmine
Õiguslikud vormid: raamotsus nr 2008/947/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7615

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium