Subject: Arvamus kriminaalmenetluse seadustiku, riigilõivuseaduse ja riigi õigusabi seaduse muutmise seaduse (kohtumenetluse otstarbekamaks muutmine) eelnõule.
From: Tiiu Mändla <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 8 Aug 2024 17:51:57 +0300

Tere!

Maksu- ja Tolliamet edastab arvamuse kriminaalmenetluse seadustiku,
riigilõivuseaduse ja riigi õigusabi seaduse
muutmise seaduse (kohtumenetluse otstarbekamaks muutmine) eelnõule.

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>
Lugupidamisega
Tiiu Mändla
jurist-asjaajaja
Juriidiline osakond
Maksu- ja Tolliamet
676 3303
[email-masked]

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>
 <https://www.emta.ee/> www.emta.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.