Subject: Päring
From: "DKLex Consulting Group" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 2 Aug 2024 10:33:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Öelge palun, miks Eesti ei aktsepteeri seaduse 
https://www.riigiteataja.ee/akt/119072018018 kohaselt Moldova volikirja, 
kuigi nende riikide vahel on sõlmitud topeltmaksustamise vältimise leping ja 
Moldova on Haagi konventsiooni liige?

Tänan vastuse eest.

-- 

Best regards,

Dmitry Lunin
Member of the Board
DKLex OÜ
+37255991403
www.dklexgroup.com <http://www.dklexgroup.com>

Our company may rely on your freely given consent at the time you provided 
your personal data to us replying on this email then the lawfulness of such 
processing is based on that consent under EU GDPR 2016/679. You have the 
right to withdraw consent at any time.