Subject: Webdesktop: Põhjendatud arvamus - rikkumismenetlus 2024/0033
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Age Inkinen"
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 14:20:01 +0300

Reg. number: 15.3-4/4522-2
Reg. kuupäev: 25.07.2024

Tere

Edastan Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud põhjendatud
arvamuse, seoses sellega, et Eesti ei ole teatanud meetmetest, millega
võetakse siseriiklikku õigusesse üle direktiiv (EL) 2019/1937 liidu õiguse
rikkumisest teavitavate isikute kaitse kohta.

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 15.
augustiks 2024 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.