Subject: C-404/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 17:07:00 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/337
Kohtuasja number: C-404/24
Vastuse kuupäev: 05.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kriminaalmenetlus; riikliku õigusnormi kohaldamise
vastuolulisus ühenduse õigusega; tõendamiskohustus
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/343; EL põhiõiguste harta artikkel
47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7710

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium