Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0773 - "Tulumaksuseaduse ja kaitseväeteenistuse seaduse muutmise seaduse muutmise seaduse eelnõu (471 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 18 Jul 2024 14:52:00 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0773 - Tulumaksuseaduse ja kaitseväeteenistuse 
seaduse muutmise seaduse muutmise seaduse eelnõu (471 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 18.7.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 08.08.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/eec1554c-250e-441e-a635-5b07d94c79a4
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/eec1554c-250e-441e-a635-5b07d94c79a4?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main