Subject: C-376/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 13:47:14 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/322
Kohtuasja number: C-376/24
Vastuse kuupäev: 31.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: meediakajastus; siseteabe avalikustamine; turu kuritarvitamine;
üldine huvi
Õiguslikud vormid: direktiiv 2003/6/EÜ; EIÕK artikkel 10; EL põhiõiguste
harta artikkel 11; EL põhiõiguste harta artikkel 52; määrus (EL) nr
596/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7695

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium