Subject: ebavõrdne kohtlemine
From: "Mati Kriis" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Info"
Date: Wed, 17 Jul 2024 11:51:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Praegu saavad elektroonilisele registrikande avaldusele lisatavat vastavat
protokolli esitada ainult koosoleku juhataja ja protokollija
digiallkirjaga äriühingud ja mittetulundusühingud (sealhulgas
korteriühistud), kuid hooneühistu (näiteks endised garaažikooperatiivid)
puhul tuleb vastav protokoll digitaalselt allkirjastada kõigi koosolekul
osalejate poolt, mis seab hooneühistud teistega võrreldes tunduvalt
raskemasse olukorda. Minu hinnangul pole taoline ebavõrdne kohtlemine
millegagi põhjendatud ega ka vajalik. Sellest tulenevalt teen ettepaneku
muuta seadusi selliselt, et ka hooneühistud saaksid oma protokollid
digitaalselt esitada ainult koosoleku juhataja ja protokollija allkirjaga.

Lugupidamisega

Mati Kriis

Hooneühistu Tareboks juhatuse liige

51 100 56