Subject: C-414/24
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 12:38:32 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/321
Kohtuasja number: C-414/24
Vastuse kuupäev: 30.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: isikuandmete kaitse; kaebuse läbivaatamise kohustus; kaebuste
esitamise kord; õiguskaitsevahendid
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7694

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium