Subject: C-403/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 13:12:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/317
Kohtuasja number: C-403/24
Vastuse kuupäev: 29.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohtunike sõltumatuse põhimõte; kohtuotsus; mitterahalise nõude
tagamine; piiravad meetmed; õigus tõhusale õiguskaitsevahendile ja
õiglasele kohtulikule arutamisele
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL põhiõiguste harta artikkel 47;
määrus (EL) 2020/1998; otsus (ÜVJP) 2020/1999

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7690

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium