Subject: C-272/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 14:19:33 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/310
Kohtuasja number: C-272/24
Vastuse kuupäev: 26.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohtunike sõltumatuse põhimõte; tööaja korraldus; ületunnitöö
hüvitamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2003/88/EÜ; ELL artikkel 19; ELL artikkel 2;
ühenduse töötajate sotsiaalsete põhiõiguste harta

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7683

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium