Subject: C-325/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 15:36:50 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/313
Kohtuasja number: C-325/24
Vastuse kuupäev: 26.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa uurimismäärus; Euroopa uurimismääruse täitmisest
keeldumine; kaitseõiguste tagamise põhimõte; menetlustoimingute tegemine
tehniliste lahenduste abil (konverentskõne, videokonverents); õigus
õiglasele kohtulikule arutamisele
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/41/EL; EL põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7686

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium