Subject: C-371/24
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 15:07:35 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/297
Kohtuasja number: C-371/24
Vastuse kuupäev: 23.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: biomeetriliste andmete kogumine, töötlemine ja kasutamine;
isikuandmete kaitse; isikuandmete kogumine ja kasutamine; isikuandmete
töötlemine süütegude tõkestamise, uurimise, avastamise ja nende eest
vastutusele võtmise eesmärgil
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/680

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7670

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium