Subject: C-293/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 10:45:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/284
Kohtuasja number: C-293/24
Vastuse kuupäev: 18.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa Kohtu praktika; kollektiivsed koondamised;
lepinguväline vastutus; liikmesriigi vastutus ühenduse õiguse rikkumise
eest; mõiste "ettevõtte üleminek"
Õiguslikud vormid: direktiiv 2001/23/EÜ; direktiiv 77/187/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7657

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium