Subject: Pärimisregistrist andmete pärimine
From: Piia Laks-Järve <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 3 Jul 2024 14:48:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Käesolevaga pöördun Justiitsministeeriumi poole uurimaks kas ja mis 
võimalused on ettevõtetel nt Elisa Eesti AS-il saada andmeid 
pärimismenetluste sh pärimistunnistuste kohta. Justiitsministeerium haldab 
pärimisregistrist 
https://www.just.ee/kohtud-ja-oigusteenused/registrid/parimisregister. Kas 
sealt on võimalik andmeid pärida ka ettevõtetel? Juhul, kui on võimalik, 
siis mis tingimustel? Juhul, kui ei ole, siis kas on olemas mingi muu riigi 
poolt hallatav võimalus nimetatud andmeid saada?

Lugupidamisega

PIIA LAKS-JÄRVE

Andmekaitsetiimi juht-jurist

+37256575794

+372 6 600 600

 <https://www.elisa.ee/> www.elisa.ee

 <https://www.facebook.com/elisaeesti> 
<https://www.instagram.com/eluelisas> 
<https://www.youtube.com/user/Eestielisa> 
<https://www.linkedin.com/company/elisa-eesti-as>

 <https://www.elisa.ee/>

Käesolev e-kiri on saadetud Elisa äritegevuse raames ning selle sisu ja 
manused on konfidentsiaalsed. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib 
kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane 
saaja, palun teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega 
viivitamatult oma süsteemist. Me ei võta vastutust e-kirja või selle manuste 
avamisega kaasneda võivate võimalike kahjude eest.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.