Subject: C-350/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 13:46:59 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/280
Kohtuasja number: C-350/24
Vastuse kuupäev: 17.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Brexit; EL õiguse kohaldamine; kohaldatav õigus; meeste ja
naiste võrdsed võimalused tööhõive ja elukutse küsimustes; sooline
diskrimineerimine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/54/EÜ; ELTL artikkel 288;
Ühendkuningriigi Euroopa Liidust väljaastumise leping

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7653

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium