Subject: E-15/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 15:52:33 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/282
Kohtuasja number: E-15/24
Vastuse kuupäev: 17.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: erinev kohtlemine; lapse elama asumine teise liikmesriiki koos
ühe vanemaga; liikumis- ja elamisvabadus; nõusoleku andmise menetlus;
vanemlike õiguste ühine teostamine lapse suhtes; õigus vabalt liikuda ja
elada liikmesriikide territooriumil
Õiguslikud vormid: direktiiv 2004/38/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7655

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium