Subject: C-338/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 12:42:55 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/269
Kohtuasja number: C-338/24
Vastuse kuupäev: 16.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aegumistähtaeg; kahju hüvitamise nõude esitamise tähtaeg; kahju
hüvitamise nõue; tootevastutus; vaktsiin
Õiguslikud vormid: direktiiv 85/374/EMÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7642

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium