Subject: C-263/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 15:31:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/274
Kohtuasja number: C-263/24
Vastuse kuupäev: 16.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: liikmesriikidevaheline karistusregistrite andmete vahetamine;
LRides tehtud süüdimõistvate kohtuotsuste arvessevõtmine uutes
krimi.menetlustes
Õiguslikud vormid: raamotsus 2008/675/ÜVJP; raamotsus 2009/315/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7647

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium