Subject: C-387/24 (PPU)
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 15:36:37 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/239
Kohtuasja number: C-387/24 (PPU)
Vastuse kuupäev: 08.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kinnipidamise õiguspärasus; kinnipidamismeede; liikmesriigis
ebaseaduslikult viibiva kolmanda riigi kodaniku tagasisaatmine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2008/115/EÜ; direktiiv 2013/33/EL; EL
põhiõiguste harta artikkel 47; EL põhiõiguste harta artikkel 6; määrus
(EL) nr 604/2013

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7612

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium