Subject: Riigi Teataja tarkvara kasutamise võimalustest
From: Margus Püüa <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 19 Jun 2024 15:56:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Margus Püüa. Töötan Tallinna Tehnikaülikoolis organisatsiooni
arhitektina.

Uurin, et millised on võimalused  Riigi Teataja tarkvara kasutamise
võimalused.

Ülikoolil on arvestatav hulk sisemisi õigusakte, mis reguleerivad ülikooli
toimimist.

Sisemiste õigusaktide haldamiseks on vaja Riigi Teatajale sarnast
funktsionaalsust.

Parimat

Margus Püüa

organisatsiooni arhitekt

strateegiabüroo

Tallinna Tehnikaülikool

5093049