Subject: C-312/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 11:50:57 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/258
Kohtuasja number: C-312/24
Vastuse kuupäev: 04.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: edutamise tingimused; isikuandmete kaitse; isikuandmete
töötlemine; isikuandmete töötlemine süütegude tõkestamise, uurimise,
avastamise ja nende eest vastutusele võtmise eesmärgil; mõiste
"isikuandmed"; töötajate isikuandmete töötlemine; võrdne kohtlemine töö
saamisel ja kutsealale pääsemisel; õigus andmete kustutamisele ja
sulgemisele
Õiguslikud vormid: direktiiv 2000/78/EÜ; direktiiv (EL) 2016/680; EL
põhiõiguste harta artikkel 52

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7631

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium