Subject: C-294/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 11:52:19 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/252
Kohtuasja number: C-294/24
Vastuse kuupäev: 03.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; lepingust tulenevate
õiguste ja kohustuste oluline tasakaalustamatus; nõuete aegumistähtaeg;
tähtaja arvestamine; tüüptingimus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/83/EL; direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7625

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium