Subject: C-43/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 12:50:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/253
Kohtuasja number: C-43/24
Vastuse kuupäev: 03.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: isiku sugu, nime või isikukoodi puudutavad andmed;
perekonnaseisutunnistustele tehtud kannete muutmine; sünnikande muutmine
tagasiulatuvalt; sünnitunnistus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2004/38/EÜ; EIÕK artikkel 8; ELL artikkel 9;
EL põhiõiguste harta artikkel 7; ELTL artikkel 10; ELTL artikkel 21; ELTL
artikkel 8

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7626

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium