Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0651 - "Raseduse katkestamise ja steriliseerimise seaduse täiendamise seaduse eelnõu (459 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 17 Jun 2024 22:24:08 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0651 - Raseduse katkestamise ja steriliseerimise 
seaduse täiendamise seaduse eelnõu (459 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 17.6.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Sotsiaalministeerium

Tähtaeg: 04.07.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/0362f1bb-45c9-4dfe-987e-1c3ab334699e
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/0362f1bb-45c9-4dfe-987e-1c3ab334699e?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main