Subject: C-283/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jun 2024 11:14:24 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/250
Kohtuasja number: C-283/24
Vastuse kuupäev: 26.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: arstlik läbivaatus; liikmesriigi kohtu pädevus; rahvusvahelise
kaitse taotlemine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/95/EL; direktiiv 2013/32/EL; ELL
artikkel 4; EL põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7623

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium