Subject: C-318/24 (PPU)
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 13:54:45 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/194
Kohtuasja number: C-318/24 (PPU)
Vastuse kuupäev: 17.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa vahistamismäärus; isikute üleandmine; vahistamismääruse
täitmine
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 17; ELL artikkel 4; EL põhiõiguste harta
artikkel 47; raamotsus 2002/584/JSK; raamotsus 2009/299/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7567

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium