Subject: C-279/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 12:38:45 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/244
Kohtuasja number: C-279/24
Vastuse kuupäev: 20.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; lepinguliste
võlasuhete suhtes kohaldatav õigus
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ; määrus (EÜ) nr 593/2008

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7617

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium