Subject: C-240/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 15:56:49 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/230
Kohtuasja number: C-240/24
Vastuse kuupäev: 14.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: eelotsuse küsimise õigus; Euroopa pärimistunnistus; Euroopa
pärimistunnistuse kehtetuks tunnistamise või muutmise menetlus; notari
pädevus
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1329/2014; määrus (EL) nr 650/2012

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7603

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium