Subject: C-221/24 ja C-222/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 12:09:22 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/227
Kohtuasja number: C-221/24 ja C-222/24
Vastuse kuupäev: 13.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaseaduslik jäätmesaadetis; jäätmete taaskasutamine; omandi
kaitse; riigi pädeva asutuse volituste ulatus; jäätmete tagasivõtmine
Õiguslikud vormid: EIÕK; EL põhiõiguste harta artikkel 17; määrus (EÜ) nr
1013/2006

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7600

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium