Subject: selgitustaotlus
From: "Indrek Kukner" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 29 May 2024 13:46:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Justiitsministeerium

Raamatupidamise seaduse § 25 kohaselt majandusaasta aruande
heakskiitmisega kinnitavad tegevjuhtkond, osanikud või füüsilisest isikust
ettevõtja majandusaasta aruandes esitatud andmete õigsust ja täielikkust,
sealhulgas seda, et raamatupidamise aastaaruanne koostati kooskõlas
käesoleva seaduse § 17 lõikes 1 nimetatud finantsaruandluse standardiga
ning see kajastab asjakohast ja tõepäraselt esitatud informatsiooni
raamatupidamiskohustuslase finantsseisundi ja -tulemuse ning rahavoo kohta
või annab käesolevas seaduses nõutud informatsiooni.

Palun selgitada järgmist: kas korteriühistü puhul tähendab üldkoosoleku
poolt majandusaasta aruande kinnitamine seda, et ka üldkoosolek ja liikmed
kinnitavad aruande  andmete õigsust ja täielikkust?

Lugupidamisega

Indrek Kukner