Subject: C-260/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "Kadri Lepikult"
Date: Tue, 28 May 2024 16:13:42 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/223
Kohtuasja number: C-260/24
Vastuse kuupäev: 11.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: asjaomane turg; hinnakruvi efekt; konkurentsi järelevalve
menetluses tuvastatud rikkumine; konkurentsiõiguse rikkumine; turgu
valitseva seisundi kuritarvitamine
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 47; ELTL artikkel 102;
määrus (EÜ) nr 1/2003

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7596

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium