Subject: FW: Menetlustoimingust teavitamine, registriasi M 20014952 / H1, Põlva Inseneride Liit (registrikood 80084318)
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 22 May 2024 13:33:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

Tere.
 
Kelle poole ma peaks pöörduma küsimusega äriregistrisse esitatud
dokumendi kohta? Põlva Inseneride Liidu juhatuse liikmena esitasin
üldkoosoleku protokolli millel polnud protokollija allkirja. Üritasin
allkirjastatud dokumenti uuesti laadida, aga selgusetuks jäi, kas see
jõudis kuhugi või mitte. Nüüd tuli siis selline kiri nagu on selle kirja
manuses. 
Kuhu ma peaks selle õige dokumendi laadima, et ma oleks kindel, et see
kohale on jõudnud?
 
Lugupidamisega
Toomas Heering
Põlva Inseneride Liit
50 43 974

 
 
From: Justiitsministeerium &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Wednesday, May 22, 2024 9:44 AM
To: [email-masked]
Subject: Menetlustoimingust teavitamine, registriasi M 20014952 / H1,
Põlva Inseneride Liit (registrikood 80084318)
 
Teavitame, et 22. mail 2024. aastal on Tartu Maakohtu registriosakonnas
Põlva Inseneride Liit (registrikood 80084318) kohta koostatud
menetlusdokument nr M 20014952 / H1. 

Dokumendi kinnitamata ärakiri on lisatud e-kirjale PDF-formaadis
manusena. 

Lugupidamisega 
Tartu Maakohtu registriosakond, Kuninga 22 Pärnu 80099 
------------------------------------------------------------ 
We hereby inform you that Procedural Document No. M 20014952 / H1
concerning Põlva Inseneride Liit (registry code: 80084318) was adopted in
the Registration Department of Tartu County Court on May 22, 2024. 

An uncertified transcript of the document is attached to this e-mail as a
PDF file. 

Sincerely, 
Registration Department of Tartu County Court, Kuninga 22 Pärnu 80099