Subject: C-245/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "Kadri Lepikult"
Date: Tue, 21 May 2024 15:16:02 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/216
Kohtuasja number: C-245/24
Vastuse kuupäev: 04.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: konkurentsi järelevalve menetluses tuvastatud rikkumine;
konkurentsiõiguse rikkumine; turgu valitseva seisundi kuritarvitamine
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 102; määrus (EÜ) nr 1/2003

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7589

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium