Subject: C-182/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 12:50:12 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/212
Kohtuasja number: C-182/24
Vastuse kuupäev: 03.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: autoriõiguse rikkumine; hagi kohtumenetlusse võtmise tingimus;
intellektuaalomandi õiguste kaitse; kinematograafilise või audiovisuaalse
teose kasutusõigused; vastuvõetavus; õigus tõhusale õiguskaitsevahendile
ja õiglasele kohtulikule arutamisele; ühise tegevuse tulemusel loodud teos
Õiguslikud vormid: direktiiv 2001/29/EÜ; direktiiv 2004/48/EÜ; direktiiv
2006/115/EÜ; direktiiv 2006/116/EÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 17; EL
põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7585

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium