Subject: C-185/23
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 14:01:58 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/207-4
Kohtuasja number: C-185/23
Staadium: Kohtujuristi ettepanek
Märksõnad: ELi salastatud teabe kaitseks vajalikud julgeolekueeskirjad;
juurdepääs dokumentidele; liikmesriigi kohtu pädevus; loa tühistamine;
salastatud teabele juurdepääs; õigus tõhusale õiguskaitsevahendile ja
õiglasele kohtulikule arutamisele
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 47; EL põhiõiguste harta
artikkel 51; EL põhiõiguste harta artikkel 54; nõukogu otsus 2013/488/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7085

EL õiguse büroo
Välisministeerium