Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0488 - "Tulumaksuseaduse ja kaitseväeteenistuse seaduse muutmise seaduse muutmise seaduse eelnõu (432 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 13 May 2024 14:33:11 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0488 - Tulumaksuseaduse ja kaitseväeteenistuse 
seaduse muutmise seaduse muutmise seaduse eelnõu (432 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 13.5.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 30.05.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/242fedad-448d-4fc8-add4-b9018e21881e
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/242fedad-448d-4fc8-add4-b9018e21881e?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main