Subject: Taotlus
From: Loopre Puhkeküla <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 10 May 2024 08:39:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp. Madis Timpson
Justiitsminister
Justiitsministeerium

Õigusakti ja toimingu kontroll

Tulenevalt Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse prg 66 lg 1
palun kontrollida kas Põhja-Sakala valla õigusakt ja toimingud selle
andmisel on seaduspärased.

Volikogu on andnud määruse nr 110 Põhja-Sakala vallavara valitsemise kord.
Kord on leitav riigiteatajast https://www.riigiteataja.ee/akt/407072023042
See ei võimalda enampakkumisel seada tingimuseks eelistada senist
maakasutajat.

Üksikotsusega (28.03. otsus nr 28) tehakse Korraga mitte kooskõlas ja
põhimõtteid mittejälgivaid otsuseid.

Otsus on motiveerimata ja miks peaks saama senine kasutaja üldse
eelisõiguse.

Kuulutatakse välja enampakkumine, kuid kuna võitja seda ei pruugi saada
siis seal ka ei osaleta, seega võib olla tegu vallale kahju tekitamisega.
Eelnõus ja otsuses puudub õiguslik alus et eelistada senist maa kasutajat.
Lugupidamisega
Rein Murik
FIE
Eelnõu on leitav dokumendiregistrist:
https://atp.amphora.ee/pohjasakalavv/index.aspx?o=808
<https://atp.amphora.ee/pohjasakalavv/index.aspx?o=808&o2=94568&u=-1&hdr=h
p&tbs=act&itm=400333&clr=history&pageSize=20&page=12>
&o2=94568&u=-1&hdr=hp&tbs=act&itm=400333&clr=history&pageSize=20&page=12
Volikogu otsus koos lisamaterjalidega on leitav dokumendiregistrist
https://atp.amphora.ee/pohjasakalavv/index.aspx?o=808
<https://atp.amphora.ee/pohjasakalavv/index.aspx?o=808&o2=94568&u=-1&hdr=h
p&tbs=act&itm=400496&clr=history&pageSize=20&page=12>
&o2=94568&u=-1&hdr=hp&tbs=act&itm=400496&clr=history&pageSize=20&page=12