Subject: C-133/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "Kadri Lepikult", "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 12:53:35 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/197
Kohtuasja number: C-133/24
Vastuse kuupäev: 17.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Covid-19 epideemia; jalgpalliklubide lepingutingimused;
konkurentsi piirav kokkulepe; mõiste "eesmärgil põhinev
konkurentsipiirang"
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 101; ELTL artikkel 165

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7570

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium