Subject: C-161/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 11:39:51 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/167
Kohtuasja number: C-161/24
Vastuse kuupäev: 02.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: autoriõiguste kollektiivne haldamine; ebaõiglased tingimused;
litsentsitasud; turgu valitseva seisundi kuritarvitamine
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 102

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7540

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium