Subject: Viga määruses
From: "Vertetom Ou" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Tue, 16 Apr 2024 18:51:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Perioodi 2021–2027 starditoetuse andmise ja kasutamise tingimused ja kord

Vastu võetud 31.01.2024 nr 6

Määrus kehtestatakse perioodi 2021–2027 Euroopa Liidu ühtekuuluvus- ja 
siseturvalisuspoliitika fondide rakendamise seaduse 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/dyn=106022024015&id=130062023056!pr10lg2> 
§ 10 lõike 2 alusel.

Antud määruses on viga

§ 1

9) büroohaldus, büroode ja muu äritegevuse abitegevused (jagu N 82), muu 
koolitus (jagu N 855), mujal liigitamata tervishoiualad (86909, välja 
arvatud füsioterapeutide tegevus, psühhoanalüütikute, psühholoogide ja 
psühhoterapeutide tegevus, kõneteraapia, toitumisõpetus, 
kaalujälgimisõpetus, töötervishoiualane teraapia);

Muu koolitus ei ole jagu N vaid hagu P, mida tegelikult on mõeldud ja kuna 
viga parandatakse?

-- 

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zqFMqlwTr0AXzXs3rh4eexNrGuLIptzXr4Rwg2F4Q_M_RT5sRe3GeSIcH4Fl799vB8b6VT9vZZDO3_> 
MTÜ Koduharjutus
Vertetom Autokool
Kalmer
Tel 56498533