Subject: Ed: DHIS: Üleskutse avaldada arvamust Euroopa Parlamendi ja Nõukogu laste seksuaalse väärkohtlemise direktiivi uusversiooni kohta, saatja: Justiitsministeerium)
From: "Pille Taba" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", "Tuuli Lepp"
Date: Sun, 14 Apr 2024 21:45:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Tänan Teid pöördumise eest, teema on väga oluline!
Kuna olin Eestist ära, ei olnud võimalik koheselt suhelda Tartu Ülikooli
Kliinilise meditsiini instituudi ekspertidega, kes tegelevad seksuaalse
väärkohtlemise teemaga, seetõttu palun vastamiseks mõne päeva
ajapikendust.

Lugupidamisega
-
Pille Taba

Neuroloogia professor
TÜ Kliinilise meditsiini instituudi juhataja
[email-masked]

  _____

Saatja: Tartu Ülikool
Teema: DHIS: Täitmiseks: Üleskutse avaldada arvamust Euroopa Parlamendi ja
Nõukogu laste seksuaalse väärkohtlemise direktiivi uusversiooni kohta,
saatja: Justiitsministeerium)

Dokumendi nimetus:

02.04.2024 saabunud dokument (digitaalne) nr 1-14/RE/12660 Üleskutse
avaldada arvamust Euroopa Parlamendi ja Nõukogu laste seksuaalse
väärkohtlemise direktiivi uusversiooni kohta, saatja: Justiitsministeerium

Dokumendi liik:

Saabunud dokument

Roll:

TÄITMISEKS