Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0382 - "Turvategevuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (413 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Fri, 12 Apr 2024 12:08:16 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0382 - Turvategevuse seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (413 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 12.4.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Siseministeerium

Tähtaeg: 18.04.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1643f9e4-7c63-48f4-b22b-eaa8b0ea94f3
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1643f9e4-7c63-48f4-b22b-eaa8b0ea94f3?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main