Subject: C-127/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 10:48:09 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/158
Kohtuasja number: C-127/24
Vastuse kuupäev: 25.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: autoriõigus; autoriõigusega teose või selle osa üldsusele
kättesaadavaks tegemine; juurdepääs teleringhäälingu programmile; mõiste
"üldsusele edastamine"
Õiguslikud vormid: direktiiv 2001/29/EÜ; direktiiv 2006/115/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7531

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium