Subject: C-129/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 13:28:20 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/155
Kohtuasja number: C-129/24
Vastuse kuupäev: 23.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: avalikkuse juurdepääs keskkonnateabele; keskkonnateabe taotlus
Õiguslikud vormid: Århusi konventsioon; direktiiv 2003/4/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7528

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium