Subject: C-108/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 17:43:01 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/149
Kohtuasja number: C-108/24
Vastuse kuupäev: 17.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; lepingu tühisuse
tuvastamine; nõuete aegumistähtaeg; tagasinõue
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7522

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium