Subject: C-91/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 13:47:35 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/141
Kohtuasja number: C-91/24
Vastuse kuupäev: 15.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa vahistamismäärus; Euroopa vahistamismääruse täitmata
jätmise alus; isiku põhiõiguste kaitse; teises liikmesriigis mõistetud
karistuse täideviimise ülevõtmine
Õiguslikud vormid: raamotsus 2002/584/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7514

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium