Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0296 - "Keeleseaduse ja ühistranspordiseaduse muutmise seaduse eelnõu (397 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 25 Mar 2024 17:18:48 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0296 - Keeleseaduse ja ühistranspordiseaduse 
muutmise seaduse eelnõu (397 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 25.3.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Haridus- ja Teadusministeerium; Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeerium

Tähtaeg: 11.04.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3c279fc0-805e-4758-9520-948a6cddf320
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3c279fc0-805e-4758-9520-948a6cddf320?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main