Subject: C-95/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 10:53:11 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/130
Kohtuasja number: C-95/24
Vastuse kuupäev: 09.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa vahistamismäärus; kaalutlusõigus;
liikmesriikidevaheline üleandmiskord; otsuse tunnustamisest keeldumise
põhjused; välisriigi kohtuotsuse tunnustamata ja täitmisele pööramata
jätmine; võimalus üleandmisest keelduda
Õiguslikud vormid: raamotsus 2002/584/JSK; raamotsus 2008/909/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7503

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium