Subject: C-99/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 14:08:36 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/127
Kohtuasja number: C-99/24
Vastuse kuupäev: 08.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hüvitise maksmine; kohtualluvus tsiviil- ja kaubandusasjades;
menetluse algatamine
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1215/2012; määrus (EÜ) nr 44/2001

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7500

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium